Peste Noapte

Blog personal

Site inactiv din 2015


Comenzi de pe AliExpress.com

Written by mv on 5/11/2015 10:33:00 p.m.


Mi-am comandat o lentila wide/macro pentru telefon de pe AliExpress.com - a costat 1.6 dolari, free shipping , si produsul mi-a ajuns la posta de la vama, dupa o luna jumatate. unele persoane au primit produsele la posta normala. si am decis sa fac o lista cu cateva lucruri pe care le-am invatat din aceasta isprava. Succes la cumparaturile din China :)



Comenzile se fac prin Card (Visa sau Mastercard) nu prin paypal !!
La comenzi mai mari de 10 Euro se platesc taxe vamale - 2.5 % din valoare
La comenzi mai mari de 100 euro se plateste TVA - 24% din valoare
In principiu trebuie sa prezentati la Vama o copie dupa o dovada de plata , factura fiscala, email. Depinde de cheful celor de la oficiu in a va cere aceste documente si/sau taxe.
Free shipping - e gratuit si dureaza undeva intre 1 luna si doua luni, daca nu ati primit coletul in 60 de zile puteti deschide rebate si veti primi banii inapoi pe card.
Daca locuiti intr-o localitate care nu e resedinta de judet, va trebui sa va deplasati in resedinta de judet la vama.


Trimiteți un comentariu

Creative Commons License