Peste Noapte

Blog personal

Site inactiv din 2015


Un SSD ieftin - 100% disk usage Rezolvare

Written by mv on 1/14/2017 04:10:00 a.m.


De cand am facut update de la windows 7 la windows 8 am inceput sa am parte de erroarea 100% disk usage, ea apare din senin, uneori fara sens, unerori e vorba si de 99% usage, dar atunci cand apare tot windows-ul ingheata pentru cateva secunde, si uite asa i7-le pe care dai o caruta de bani iti aminteste de primul pc. Dupa luni de cautari de pe internet cu diverse solutii:
- dezactivare Windows Search
- dezactivare Windows Prefech
- drivere de chipset noi
- nenumarate instalari de windows 8 , 8.1 si 10
si uite asa incepi sa iei solutii extreme, prima data am facut upgrade de la 4gb de ram la 16 gb; am achizitionat 2 placute ddr3 de 8gb : Kingston 8GB, 1600MHz, DDR3 x 2 buc = 650 lei
Am obeservat o mica imbunatatire. Totul mergea ok pana cand se umplea Ramul, cand nu mai era memorie windows-ul incepe sa isi folosesasca pagefile-ul si iar se blocheaza tot.
Am prins o oferta la vremea aceea era o reducere de 100 lei si am luat un SSD
Kingston SSDNow V300 de 128 gb la pret de 220 lei pe care l-am instalat doar pentru partitia de windows (C:/) .  Pot sa spun ca dupa acest update nu am mai avut parte de nici un blocaj.
Sunt curios voi ati avut parte de aceste probleme ? Lasa-mi un commentariu cu povestea ta si ce solutie ai avut pentru 100% disk usage
P.S. : PC-ul pe care am instalat toate astea e un Laptop Asus k55v



Trimiteți un comentariu

Creative Commons License