StoreFashion.ro

Peste Noapte

Blog personal - Mihai Aruxandei Photoblog

Site optimizat pentru Google Chrome



2 programe de facut muzica gratuite (inregistrare si mixare)

Written by mv on 11/12/2010 01:43:00 AM

Audacity – Gratuit si open source, interfata simpla si usor de folosit.



 Reaper – gratuit pentru 30 de zile (trial) dar iti poti folosi si dupa aceea fara crack. Programul este la fel de puternic ca Cubase sau Logic. Are Automatizare si pianoroll, supporta midi, asio . deasemenea interfata sa seamana cu cea a Sony Vegas (pentru cunoscatori). Disponibil pentru Windows sau Mac




BONUS !
SONY ACID Pro 7gratuit pentru 30 de zile (trial) , multitrack , functii MIDI

Blog Widget by LinkWithin
Daca vrei sa primesti prin e-mail urmatoarele articole/postari, introdu adresa ta de email aici :
  1. 6 comments: Responses to “ 2 programe de facut muzica gratuite (inregistrare si mixare) ”

  2. By Cristi on November 12, 2010 at 10:32 AM

    O sa-mi iau si eu programul asta Repear sa vad ce stie sa faca dar o sa-l iau cu crack in caz ca imi va place.Din poza pare un program foarte practic, cat despre Audacity nu va recomand, daca vreti un program pentru inregistrare, masterizare si editare va recomand adobe audition 3, e adevarat ocupa mai mult dar este mult mai complex si mai fiabil.

  3. By jocuri de strategie on November 14, 2010 at 12:10 AM

    Cat de mult imi place,pana acum am reusit sa-mi fac o asa zisa piesa care zic eu ca suna bine pentru un incepator,are foarte multe functii si cu toate acestea este destul de usor utilizat.ms mult !!!

  4. By Razvan on November 14, 2010 at 6:53 PM

    super aceste doua programe, le-am folosit si eu si le recomand cu multa caldura, se pot gasi foarte usor tutoriale pe net. succes!

  5. By Cos de fum ceramic on December 7, 2010 at 12:53 PM

    Nu stiam de aceste programe, o sa le iau si eu sa vad daca sunt asa de bune cum spune toata lumea. Multumesc.

  6. By Anonymous on March 28, 2012 at 7:45 PM

    am nevoie de un crack pentru Acid Pro 7.0 ... stie careva de unde il pot downloada ? ... ms ... respect !

  7. By Anonymous on May 8, 2012 at 10:02 PM

    Buna ziua !

    Am intrat pe site-ul dvs si m-am gandit ca v-ar putea interesa urmatorul program (gratuit).
    L-am realizat de curand pentru mine dar doresc sa beneficieze mai multi de el, daca tot l-am facut.


    Aici:
    http://ahasoftware.3owl.com/AstrologR.html
    am publicat un program de astrologie românesc, care permite afişarea mai multor elemente de astrologie clasică, karmică , vedică sau relaţională, puncte arabice.
    Programul are posibilitatea de afişare de interpretări, iar acestea pot fi editate de utilizator !
    Sunt mai multe caracteristici (posibilitatea de salvare a profilelor sau a tipurilor de restricţii, acţiuni şi descrieri care se fac direct pe hartă, cu mouse-ul etc.)

    Dar cea mai importantă proprietate a programului este că el este GRATUIT !

    Vă mulţumesc !

    Valentin Badea

Post a Comment

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.

Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The programs provided in this blog are freeware/shareware/trial software. NO TORRENT / WAREZ links are provided in this blog !!

comments are wellcome/ even anonymous comments

Creative Commons License Search For Blogs, Submit Blogs, The Ultimate Blog Directory Clicky Web Analytics