StoreFashion.ro

Peste Noapte

Blog personal - Mihai Aruxandei Photoblog

Site optimizat pentru Google Chrome



Piraterie adevarata

Written by mv on 11/29/2009 08:02:00 PM

via Sursa De Fun

Blog Widget by LinkWithin
Daca vrei sa primesti prin e-mail urmatoarele articole/postari, introdu adresa ta de email aici :
  1. 6 comments: Responses to “ Piraterie adevarata ”

  2. By Mihai on December 1, 2009 at 12:52 AM

    poate erau simpli colectionari ;)

  3. By m1ha1 on December 1, 2009 at 12:53 AM

    colecționau cd-uri ...

  4. By ena ion on December 2, 2009 at 9:58 AM

    ce avem noi aici? erau asa de curiosi ca nu stiau unde o sq doara la noapte

  5. By Pamfletaru` Parclab on December 8, 2009 at 10:07 PM

    hahaha, foarte tare. DA! Simplii colectionari, maniaci.

  6. By Pamfletaru` Parclab on December 8, 2009 at 10:07 PM

    p.s. faci o treaba buna cu blogul! keep up the good work!

  7. By pariuri sportive on January 5, 2010 at 3:47 AM

    La ce capacitate de scriere aveau baietii acolo, nici nu au gasit domnii politisti prea multe cd-uri si dvd-uri.

Post a Comment

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.

Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The programs provided in this blog are freeware/shareware/trial software. NO TORRENT / WAREZ links are provided in this blog !!

comments are wellcome/ even anonymous comments

Creative Commons License Search For Blogs, Submit Blogs, The Ultimate Blog Directory Clicky Web Analytics