StoreFashion.ro

Peste Noapte

Blog personal - Mihai Aruxandei Photoblog

Site optimizat pentru Google Chrome



VIDEO : Pioton calcat pe trcerea de Pietoni

Written by mv on 7/31/2009 06:37:00 PM

Si eu mai traveresez aiurea dar macar ma asigur ...

 

Blog Widget by LinkWithin
Daca vrei sa primesti prin e-mail urmatoarele articole/postari, introdu adresa ta de email aici :
  1. 8 comments: Responses to “ VIDEO : Pioton calcat pe trcerea de Pietoni ”

  2. By Trucuri on August 2, 2009 at 2:38 PM

    Ti se face mila si de sofer si de pieton. Ala a murit dar soferu o sa-l aiba pe constiinta toata viata.

  3. By invisible on August 3, 2009 at 7:29 PM

    Sincer si mi-e mi sa facut mila de sofer de nu ai ce sa faci asta e viata

  4. By Anonymous on August 4, 2009 at 9:29 AM

    Probleme grave cu romana!!!! ai grija mare ce scrii.
    mark

  5. By dawgama on August 4, 2009 at 11:21 AM

    @mark
    ha ?

  6. By dawgama on August 4, 2009 at 11:24 AM

    na ca de dragul tau nu o sa corectez....

  7. By Anonymous on August 5, 2009 at 3:58 PM

    saracu sofer...

  8. By Anonymous on August 5, 2009 at 8:48 PM

    sa fii sanatos
    mark

  9. By Georgiana on August 14, 2009 at 1:56 PM

    Dar parca nu a fost vina soferului, ci a pietonului. Oricum soferul era distrus...

Post a Comment

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.

Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The programs provided in this blog are freeware/shareware/trial software. NO TORRENT / WAREZ links are provided in this blog !!

comments are wellcome/ even anonymous comments

Creative Commons License Search For Blogs, Submit Blogs, The Ultimate Blog Directory Clicky Web Analytics