StoreFashion.ro

Peste Noapte

Blog personal - Mihai Aruxandei Photoblog

Site optimizat pentru Google Chrome



Bloguri Romascane

Written by mv on 10/05/2008 01:51:00 AM

Blog Romascan

Din fericire/pacate locuiesc in Roman un oras asa si asa, oras de care nu ma leaga nimic.

Blogul Teodorei Rusu – Implica-te ! – are o problema mare la header. PP 4 aug 2008

Blogul Claudiei Matei - Un pic de dragoste pentru Roman.. – headerul putea fi largit . PP 13 mai 2008

Blogul Cristinei Scaun – Stats 451v/sapt – PP 8 nov 2007

Blogul lui Marius Neculai -  facut sa fie….

WeBlog – Blogul lui catalin – PP 15 mai 2008

TOPALL TV  blog – abandonat ? PP 25 aug 2008

Blogu lui Dan Carpusor – s-a termintat campania .. la fel si blogul. PP 18 feb 2008

BLogul lui Dragos Ciobanu – seVen – PP 21 sep 2008

Blogul lui un'A'mic - CAT DE ABSURZI VREM SA FIM? – PP 10 sep 2007

---

Peste Noapte – Blogul meu - PP 2 nov 2007

---

PP – Primul Post

lasa un comment si te voi adauga in lista.

Blog Widget by LinkWithin
Daca vrei sa primesti prin e-mail urmatoarele articole/postari, introdu adresa ta de email aici :
  1. 6 comments: Responses to “ Bloguri Romascane ”

  2. By un'A'mic on October 6, 2008 at 10:01 PM

    din pacate, TopAll TV este abandonat. De mine, eu fiind singurul care il tinea functional, macar doar pe partea de emisiuni. MUltumesc de intelegere :D

  3. By Claudia Matei on October 6, 2008 at 11:36 PM

    Offff, "e" grele, care este... Headerul e facut de un coleg, mai destept, mai priceput si mai atent la detalii decat mine... Pe ecranul meu, tu ai dreptate, pe al colegilor... e fix cat sa incapa...
    Si, apoi, vorba sunt largita, da's cinstita nu mai merge ;), manipularea... e cheia, unii o vad mai mare, altii mai mica... Totul sta in zambet!

  4. By BeeJay on October 7, 2008 at 12:48 AM

    Ia sa vad ce zici de blogul meu: www.automotoblog.ro.
    Stiu ca nu se incadreaza in tipicul blogurilor romascane dar si eu mi-s tot romascan.

  5. By Anonymous on October 20, 2008 at 1:48 PM

    Blogul lui Marius Neculai - facut sa fie….am ras cand am vazut chestia asta. tare de tot.

  6. By Anonymous on February 1, 2009 at 9:45 PM

    cind sugi pula tragi in tine?C.M.

  7. By Anonymous on February 1, 2009 at 9:47 PM

    Era o gluma!Cineva drag, C.M

Post a Comment

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.

Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The programs provided in this blog are freeware/shareware/trial software. NO TORRENT / WAREZ links are provided in this blog !!

comments are wellcome/ even anonymous comments

Creative Commons License Search For Blogs, Submit Blogs, The Ultimate Blog Directory Clicky Web Analytics