StoreFashion.ro

Peste Noapte

Blog personal - Mihai Aruxandei Photoblog

Site optimizat pentru Google Chrome



Intrebari...

Written by mv on 1/19/2008 03:51:00 PM

Leapsa de la Neo


1. De ce ai acceptat leapsa aceasta ?
pentru ca e lunga
2. De cand esti in blogosfera ?
1 Noiembrie 2007
3. Cum ai ajuns sa iti faci blogul ?
Am vazut ceva la tv ce nu mi-a convenit.
4. Care este primul blog pe care ai intrat vreodata?
moxx (auzisem la Badea)
5. Enumera 3 lucruri pe care le crezi importante ca sa reusesti in blogging.
- continut unic
- target 
- timp liber
6. Cel mai citit blog de catre tine.
Rlslog, cti97
7. Alte bloguri pe care le mai citesti.
Torrentfreak, VideoCopilot.net, Situatii din Blogosfera
8. Care platforma de bloguri o consideri cea mai buna ? (Ex. Haipa, Blogger)?
....
9. Este important traficul pentru tine ?
Da. 
10. Sunt importanti banii pe care i-ai putea obtine din reclame ?
Nu. daca iese ceva nu ma supar
- nu am venit aici(in blogosfera) sa ma imbogatesc din reclame.
11. Cel mai urat blog pe care l-ai vazut ?
multe....
12. Consideri ca e un lucru vital sa ai un domeniu .ro/.net/.com etc. ?
E important, dar nu vital. eu spre deosebire de altii nu folosec bookmarks, tin minte domeniile deoarece ma plimb pe la multe pc-uri. 
13. Parola cu care te loghezi la blog.
********

Dau mai departe catre ... (cam toti au primit leapsa asta) Cristina (sper sa accepte leapsa) , Singuraticul , Razzvan , ,Alinuta

.

Blog Widget by LinkWithin
Daca vrei sa primesti prin e-mail urmatoarele articole/postari, introdu adresa ta de email aici :
  1. 3 comments: Responses to “ Intrebari... ”

  2. By Cristina on January 19, 2008 at 4:53 PM

    Ai avut dreptate sa ai indoieli cu privire la acceptarea lepsei pe blogul meu. Cel putin deocamdata nu pun lepse, pe motiv ca ar face oarecum o nota discordanta cu continutul de acum al blogului. Poate pe viitor sa-mi schimb parerea.
    Incerc sa raspund aici la cateva din intrebarile puse:
    -De cand am blog? De prin luna noiembrie a anului trecut.
    -Cum am ajuns sa-mi fac blogul? Pur si simplu am vazut la un prieten, am intrat la el, am citit, am mai comentat pe ici pe colo, mi-a placut ideea si am incercat s-o pun si eu in aplicare. Si vad ca merge inca...
    -3 Lucruri ca sa reusesc in blogging:continut unic si de calitate, munca multa si ceva timp liber, precum si sa-mi fie mereu gandul la cei care imi citesc postarile.
    -N-as putea sa spun care dintre bloguri le citesc mai mult; numarul lor este mai mare decat linkurile afisate.
    -Este important traficul pentru mine?Da, desi nu e un scop in sine.
    -Sunt importanti banii pe care i-as putea obtine din reclame? Nu sunt un scop in sine, daca iese ceva nu strica, dar nu ma omor pentru asta.

  3. By dawgama on January 19, 2008 at 4:57 PM

    Multumesc pentru raspunsul prompt.

  4. By Cristina on January 20, 2008 at 1:36 PM

    De ce te intrebai daca voi accepta sau nu leapsa?

Post a Comment

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.

Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The programs provided in this blog are freeware/shareware/trial software. NO TORRENT / WAREZ links are provided in this blog !!

comments are wellcome/ even anonymous comments

Creative Commons License Search For Blogs, Submit Blogs, The Ultimate Blog Directory Clicky Web Analytics