StoreFashion.ro

Peste Noapte

Blog personal - Mihai Aruxandei Photoblog

Site optimizat pentru Google Chrome



Review Gratis: Peste Noapte

Written by mv on 12/27/2007 05:09:00 AM

Cristi "Bdesign" mi-a facut un review gratis !!!!

Sa incep sa iti dau niste explicatii. Nu pentru mi-ai fi cerut, ci..... pentru ca asa cred eu..

La fel ca si tine (si ca si oricine) urasc platforma blogspot, dar ii urasc pe cei care nu vor(stiu) sa isi schimbe template-ul. Initial background-ul era asta. Nici mie nu imi place bannerul, dar de obicei il ignor. Vroiam sa renunt de mult la AdSense. Uite ca acum l-am scos. De ce am 2 servici de trafic(de fapt am 3,am si analytics de vreo cateva sapatmani)...nu am sa iti raspund pentru ca.....chiar nu siu...Am sters bannerul cu “U comment, I follow” pentru ca exista un link in "meniu".

Sidebar-ul E DEZASTRU....


M-am documentat, si am aflat ca nu poti modifica robots.txt pe blogger.

Iti multumesc inca odata pentru review.

Blog Widget by LinkWithin
Daca vrei sa primesti prin e-mail urmatoarele articole/postari, introdu adresa ta de email aici :
  1. 6 comments: Responses to “ Review Gratis: Peste Noapte ”

  2. By Bdesign on December 27, 2007 at 10:54 AM

    Nicio problema. Daca tot nu iti place blogspot, de ce nu treci pe Wordpress sau ExpressionEngine? Daca nu ai host sau domeniu poti sa incerci sa faci o cerere aici : http://i-blog.ro :) . Astfel vei avea flexibilitate in plus.

  3. By Bdesign on December 27, 2007 at 10:55 AM

    In legatura cu Adsenseul. Nu ma refeream sa il scoti, ci sa ii schimbi pozitita :)

  4. By alleks on December 27, 2007 at 6:28 PM

    Backgroundul dinainte dădea mai bine.
    Asta o spun eu, utilizator al Blogspotului, ce nu-şi schimbă tema pentru că nu a găsit una simplă, care să îi placă:)

  5. By Nocturnul/dawgama on December 28, 2007 at 3:30 AM

    @ Bdesign
    Am renuntat la adsense din alte motive.

    @alleks
    Pai tema mea e cam raspandita, si deja apare si aici(http://acvv.net/), asa ca a trebuit sa o modific, si a iesit ceva aiurea. macar de diferita.

  6. By AudCuloriVadVoci on December 30, 2007 at 11:36 AM

    imi cer scuze daca sunt rautacios. Dar la cum ai modificat thema mai bine o iei frumos din nou si o modifici cu grija. Si eu am modificat putin din thema si o sa mai modific dar mai "bland" ;)

  7. By Nocturnul/dawgama on December 30, 2007 at 6:21 PM

    @ Bdesign
    as putea vorbi cu tine pe mess in legatura cu cererea i-blog.ro ?

Post a Comment

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.

Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The programs provided in this blog are freeware/shareware/trial software. NO TORRENT / WAREZ links are provided in this blog !!

comments are wellcome/ even anonymous comments

Creative Commons License Search For Blogs, Submit Blogs, The Ultimate Blog Directory Clicky Web Analytics