StoreFashion.ro

Peste Noapte

Blog personal - Mihai Aruxandei Photoblog

Site optimizat pentru Google Chrome



5 ani au trecut Peste Noapte...

Written by mv on 11/02/2012 12:02:00 AM

Astazi 2 Noiembrie se implinesc 5 ani de la infintarea acestui blog, a fost o experienta placuta, am intalnint si alte persoane cu aceasta pasiune care la vremea aia sa ziceam era "la moda" , cei care au facut-o doar de dragul de a avea un blog au disparut intre timp , ramanand doar cei pasionati cu adevarat . Multumesc tuturor vizitatorilor si comentatorilor si nu in ultimul rand colegilor romascani !

Acum activez mai mult pe Facebook.. Profilul meu aici , si daca vrei sa imi dai si un like la pagina de fotografie esti cel mai tare!  :) 


Blog Widget by LinkWithin
Daca vrei sa primesti prin e-mail urmatoarele articole/postari, introdu adresa ta de email aici :
  1. 1 comments: Responses to “ 5 ani au trecut Peste Noapte... ”

  2. By Cazare Sibiu on November 6, 2012 at 10:27 PM

    La cat mai multi ani si la cat mai multe articole!

Post a Comment

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.

Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The programs provided in this blog are freeware/shareware/trial software. NO TORRENT / WAREZ links are provided in this blog !!

comments are wellcome/ even anonymous comments

Creative Commons License Search For Blogs, Submit Blogs, The Ultimate Blog Directory Clicky Web Analytics