StoreFashion.ro

Peste Noapte

Blog personal - Mihai Aruxandei Photoblog

Site optimizat pentru Google Chrome



Felicitari Handmade

Written by mv on 10/23/2011 09:47:00 PM

Fotografiile sunt realizate de mine, felicitarile nu :(
















Blog Widget by LinkWithin
Daca vrei sa primesti prin e-mail urmatoarele articole/postari, introdu adresa ta de email aici :
  1. 19 comments: Responses to “ Felicitari Handmade ”

  2. By Anonymous on October 25, 2011 at 11:21 AM

    sunt de vanzare.pentru cine e interesat detalii puteti obtine lasand un mesaj pe catalynwest@yahoo.com

  3. By Cadouri Femei on October 28, 2011 at 8:21 PM

    Ar fi foarte ok sa pui si niste preturi ceva sa ne facem si noi o parere . toate sunt facute de tine sau doar ai avut modelul ? Adica le faci de la cap la coada si le cumperi "blank" ?

  4. By Lavy on October 29, 2011 at 10:10 PM

    ce draguuuu sunt:X

  5. By Andreea D on October 30, 2011 at 7:26 PM

    Felicitari pentru cel care le-a facut.Se vede simtul artistic.Felicitari inca o data.

  6. By biblos on October 31, 2011 at 12:36 PM

    multa rabdare si originalitate a avut persoana care a realizat felicitarile

  7. By Crisslav on October 31, 2011 at 6:04 PM

    SUnt suuuper:x

  8. By Anunturi on November 1, 2011 at 9:44 AM

    Frumoase felicitarile, facute cu multa imaginatie.

  9. By Alina on November 1, 2011 at 7:07 PM

    Buna,Alina Ghiorghita sunt,autoarea felicitarilor de mai sus,ma gasiti pe facebook,pt orice detaliu.Ma bucur mult ca va plac din prisma mea toate sunt minunate si cu adevarat niste cadouase originale pt cei ce le apreciaza.Daca vreti sa cumparati preturile sant accesibile zic eu variaza intre 3 lei si 5 lei.promit sa postam mai multe curand,pt ca am facut foarte multe si sunt din ce in ce mai frumoase....toate sunt facute din dragoste pt frumos.pot face si la comanda daca vreti,doar sa stiu din timp.astept mesaje de la voi. Va multumesc!

  10. By Dli on November 2, 2011 at 10:44 AM

    Se vede ca ai o pasiune pentru asa ceva. Sunt foarte bine realizate. Decat cele imprimate de la magazine mai bine facem handmade. Sunt originale si reusite.

  11. By Mihha on November 2, 2011 at 2:43 PM

    Felicitari Alina! sunt foarte frumoase:)

  12. By Bianca on November 4, 2011 at 10:51 AM

    Sunt foarte frumoase.Din pacate traim intr-o epoca a milurilor si a sms-urilor si prea rar ne mai cade in mana o felicitare sau o vedere :(

  13. By Bibescu on November 9, 2011 at 11:55 AM

    Oau!!!sunt foarte frumoase!!Felicitari,de mult nu mi-a mai trecut prim mana asa ceva :(

  14. By Tasia on November 20, 2011 at 9:37 PM

    Sunt SU PER BE! O sa ma inspir si eu ca sa fac in iarna asta pentru cei dragi! :D

  15. By Prima Casa Cluj on November 22, 2011 at 9:08 AM

    Alina, felicitarile tale mi-au adus aminte de vremea aia in care o felicitare insemna un cadou in sine, nu doar o bucatica de hartie colorata. Se vede ca sunt facute cu migala, atentie si drag, iar eu nu pot decat sa va felicit munca amandurora! Frumos, la frumos trage:)

  16. By Dany on November 23, 2011 at 11:36 PM

    Mi-ai bucurat intr-adevar privirea cu aceste felicitari.De mult nu am mai oferit o felicitare de sarbatori dar cred ca anul asata o sa o fac.

  17. By diete rapide on December 2, 2011 at 12:02 AM

    am incercat sa fac si eu felicitari, ziceai ca le-a facut un elev de clasa I :))
    foarte reusite felicitarile!

  18. By andreea on December 4, 2011 at 6:18 PM

    Cu putina imaginatie putem crea lucruri deosebite.

  19. By simona on December 5, 2011 at 11:22 PM

    super misto felicitarile! cred ca a facut ceva bani din vanzarea lor! sau le-a dat la apropiati cadou?

  20. By elena on December 6, 2011 at 12:13 AM

    Nu cred ca au facut bani pe ele, romanul nu mai stie a aprecia lucrul facut cu truda

Post a Comment

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.

Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The programs provided in this blog are freeware/shareware/trial software. NO TORRENT / WAREZ links are provided in this blog !!

comments are wellcome/ even anonymous comments

Creative Commons License Search For Blogs, Submit Blogs, The Ultimate Blog Directory Clicky Web Analytics