StoreFashion.ro

Peste Noapte

Blog personal - Mihai Aruxandei Photoblog

Site optimizat pentru Google Chrome



Ceahlau, 9 Octombrie 2011

Written by mv on 10/10/2011 11:57:00 AM







Daca te uiti atent, o sa vezi o veverita..




Blog Widget by LinkWithin
Daca vrei sa primesti prin e-mail urmatoarele articole/postari, introdu adresa ta de email aici :
  1. 6 comments: Responses to “ Ceahlau, 9 Octombrie 2011 ”

  2. By Andreea D on October 30, 2011 at 2:49 AM

    Impresionante pozele , imi imaginez ca o zona care trebuie neaparat vizitata.

  3. By Magda Grecu on October 30, 2011 at 1:47 PM

    sunt foarte frumoase pozele, de fiecare data cand vad astfel de poze simt o bucurie sufleteasca ca avem o tara asa frumoasa:)

  4. By Andrada Cluj on October 31, 2011 at 5:33 PM

    Cea de-a doua poza arata exact ca si un tablou ! Foate reusita.

  5. By service calculatoare on November 2, 2011 at 11:24 AM

    Peisajele sunt superbe.Pozele sunt foarte clare,ce aparat foto folositi?

  6. By Nicu on November 7, 2011 at 3:28 PM

    Superbe fotografiile,felicitari!

  7. By diete rapide on December 2, 2011 at 12:04 AM

    a doua poza e superba! zici ca sunt vederi. ai putea sa faci bani din asta. nu numai ca ai un aparat bun care te ajuta, dar ai si talent

Post a Comment

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.

Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The programs provided in this blog are freeware/shareware/trial software. NO TORRENT / WAREZ links are provided in this blog !!

comments are wellcome/ even anonymous comments

Creative Commons License Search For Blogs, Submit Blogs, The Ultimate Blog Directory Clicky Web Analytics