StoreFashion.ro

Peste Noapte

Blog personal - Mihai Aruxandei Photoblog

Site optimizat pentru Google Chrome



Vezi Online Cronica Carcotasilor din 24 noiembrie

Written by mv on 11/28/2010 11:13:00 PM

Faza cu dezbracatu si "sa ne facem cat mai bine treaba si ramanem cu picioarele pe pamant" cea mai tare din emisiune. 

Vezi Online Cronica Carcotasilor din 24 noiembrie

Blog Widget by LinkWithin
Daca vrei sa primesti prin e-mail urmatoarele articole/postari, introdu adresa ta de email aici :
  1. 14 comments: Responses to “ Vezi Online Cronica Carcotasilor din 24 noiembrie ”

  2. By Jocuri Online on November 29, 2010 at 6:29 PM

    ooo mersi mult pentru emisiune

  3. By foraje puturi apa on November 29, 2010 at 8:06 PM

    E superba faza! Toata emisiunea a fost buna. Si faza cu Dinescu care canta! Acel fotbalist de la Galati se aseamana la corp, la fata, si la dictie cu celebrul Fernando de la Caransebes. Eu am crezut ca este Fernando deghizat in fotbalist!
    E singura emisiune pe care o urmaresc. Imi plac mult!

  4. By Jim on November 29, 2010 at 11:41 PM

    Mersi de info, macar asa poate mai ma uit si eu la carcotasi, ca la tv nu prea mai am timp...

  5. By Cabinet psihologic on November 30, 2010 at 10:49 AM

    Cea mai tare emisiune si cea mai urmarita, Dezbracatu este demential face niste glume care te fac sa razi cu lacrimi, este un actor foarte talentat.

  6. By parchet masiv on December 1, 2010 at 12:32 PM

    Foarte tare frate! Aceasta mini sceneta a fost superba. La faza cu cipul , am ras cu lacrimi! Sunt cei mai tari, si sunt constanti, la ei umorul nu are limite si sfarsit!

  7. By articole copii on December 1, 2010 at 2:29 PM

    Cea mai tare emisiune. Am vazut si cea din 24.11 si a fost faina.

  8. By Poker online on December 1, 2010 at 3:56 PM

    Foarte tare emisiunea.
    Singura emisiune ce se zbate sa corecteze greselile din televiziune si e pacat ca nu au fonduri sa largeasca insa ma gandesc ca la anul o vedem la PRO tv pentru ca au cumparat cam tot ce era mai bun!

  9. By Poker on December 1, 2010 at 3:57 PM

    Nu stiu de Gainusa insa huidu sunt sigur ca merge la PRO tv

  10. By Alice Georgiana on December 2, 2010 at 10:18 AM

    Daca vrei sa faci bani din ceea ce scrii, incearca Blogmoney si inscrie-te!
    http://aff.blogmoney.com?aid=2647&acid=223

  11. By Piscine supraterane on December 2, 2010 at 1:09 PM

    Eu cred ca trebuie sa ramana la Prima! Sunt foarte buni!

  12. By incaltaminte online on December 2, 2010 at 3:13 PM

    Tare sceneta! Cronica este cea mai buna emisiune de divertisment. La ei subiectele nu se epuizeaza! Sper sa mearga impreuna la pro tv, daca vor, dar sa nu se desparta, ca vor avea soarta lui Bendeac.

  13. By haine online on December 3, 2010 at 5:35 PM

    Nu mai am grade de comparatie la adresa acestei emisiuni. Este cea mai buna emisiune de divertisment. Acel fotbalist de la Galati, o sa devina liderul echipei nationale. Ar trebui sa fie persoana de la relatii cu presa in cea ce priveste nationala. La cum joaca Romania, asa se exprima si fotbalistul nostru.

  14. By firma contabilitate on December 5, 2010 at 7:13 PM

    F tare ...nu am apucat sa vad emisiunea asta dar bine ca ai postat o tu !

  15. By roxana on December 5, 2010 at 7:28 PM

    Cea mai tare emisiune, rad cu hohote

Post a Comment

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.

Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The programs provided in this blog are freeware/shareware/trial software. NO TORRENT / WAREZ links are provided in this blog !!

comments are wellcome/ even anonymous comments

Creative Commons License Search For Blogs, Submit Blogs, The Ultimate Blog Directory Clicky Web Analytics