StoreFashion.ro

Peste Noapte

Blog personal - Mihai Aruxandei Photoblog

Site optimizat pentru Google Chrome



Vezi Online Cronica Carcotasilor din 17 noiembrie 2010

Written by mv on 11/21/2010 11:31:00 PM

Saptamana aceasta, Carcotasii de la Prima TV au facut o editie de pomina a „Cronicutei”. Drept rasplata, Huidu si Gainusa au primit prajituri facute de o fana, prezenta in platoul emisiunii. Si ca meniul sa fie complet, pe acordurile trupei Jukebox, Misu i-a oferit colegului Serbanica o portie de ceafa de porc la gratar.

Catalin Botezatu si Madalin Ionescu, Cabral si Solcanu au fost protagonistii Top-ului Rusinica, in fruntea clasamentului aflandu-se insa Liviu „Zgarciu”.

image

Blog Widget by LinkWithin
Daca vrei sa primesti prin e-mail urmatoarele articole/postari, introdu adresa ta de email aici :
  1. 10 comments: Responses to “ Vezi Online Cronica Carcotasilor din 17 noiembrie 2010 ”

  2. By Boilere tanc in tanc on November 22, 2010 at 10:30 AM

    O emisiune de poveste,eu am vazut-o in reluare.M-am amuzat enorm.Fata de talentul lor comentariile mele sunt neconcludente.

  3. By Incalzire prin pardoseala on November 22, 2010 at 10:32 AM

    Carcotasii se mentin la un nivel inalt al comicului ca intotdeauna si cred ca pe zi ce trece au de ce face misto tot mai mult.

  4. By Fose septice ecologice on November 22, 2010 at 11:00 AM

    Este cea mai buna si cea mai vizionata emisiune de divertisment din tara, intotdeauna este o placere sa ii urmaresti nimic nu le scapa.

  5. By haine online on November 22, 2010 at 11:04 AM

    Super tare emisiunea. Am vazut-o, uneori ma uit de doua ori la ea. Imi placa Carcotasii la nebunie. E cea mai buna emisiune de divertisment, si e constanta, in fiecare sezon are succes. In plus, ii ascult si dimineata la Radio.

  6. By Mobila copii on November 23, 2010 at 12:07 AM

    Carcotasii intotdeauna au fost la inaltime.

  7. By BObo on November 25, 2010 at 12:17 AM

    ma uit la emisiube inca de la inceput .. si pot spune ca sunt cei mai tari :)

  8. By articole copii on November 25, 2010 at 3:24 PM

    Ce rau imi pare ca am pierdut emisiunea... O sa o caut in reluare :)

  9. By FormulareOnline on November 25, 2010 at 5:46 PM

    Da si mie mi-a placut emusiunea...

  10. By jocuri online on November 27, 2010 at 12:59 PM

    cronica e o emisiune foarte buna care a rezistat peste 10 ani

  11. By Piscine on December 9, 2010 at 11:15 AM

    Urmaresc aceasta emisiune de cativa ani incoace si niciodata nu m-am plictisit. Felicitari echipei de la cronica, fac o emisiune excelenta.

Post a Comment

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.

Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The programs provided in this blog are freeware/shareware/trial software. NO TORRENT / WAREZ links are provided in this blog !!

comments are wellcome/ even anonymous comments

Creative Commons License Search For Blogs, Submit Blogs, The Ultimate Blog Directory Clicky Web Analytics