StoreFashion.ro

Peste Noapte

Blog personal - Mihai Aruxandei Photoblog

Site optimizat pentru Google Chrome



Substitrare pentru Tangled (2010)

Written by mv on 11/28/2010 01:46:00 PM

Amimatie cu Mandy More (tipa din a walk to remember) si Zachary Levi (tipul din chuck)
Download Subtitrare (cauta)

Blog Widget by LinkWithin
Daca vrei sa primesti prin e-mail urmatoarele articole/postari, introdu adresa ta de email aici :
  1. 7 comments: Responses to “ Substitrare pentru Tangled (2010) ”

  2. By Centrale Viessmann on December 2, 2010 at 1:11 PM

    Intotdeauna mi-au placut animatiile, sunt nerabdator sa apara si sa fac rost de film.

  3. By Pompe apa on December 3, 2010 at 4:13 PM

    Cred ca e super desenul!

  4. By alina on January 8, 2011 at 6:18 PM

    Pe mine, acest film Tangled m-a cucerit inca de cand am vazut prima oara trailerul.

  5. By alina on January 8, 2011 at 6:18 PM

    Modul in care sunt realizate personajele cat si vocile actorilor din animatie sunt de-a dreptul haioase.

  6. By alina on January 8, 2011 at 6:19 PM

    Am fost ieri la premiera si era plin de oameni de toate varstele si eu cu prietenele mele ne-am mai luat bilete si pentru alta data.

  7. By alina on January 8, 2011 at 6:20 PM

    Originalitatea povestii este data si de doza mare de umor de calitate si de ideile regizorale foarte bine puse in practica.

  8. By alina on January 8, 2011 at 6:21 PM

    Nu vreau sa va mai stric filmul si va sfatuiesc cu mare drag sa mergeti la cinema pentru ca veti intra din secunda 1 in povestea aceasta incalcita :D

Post a Comment

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.

Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The programs provided in this blog are freeware/shareware/trial software. NO TORRENT / WAREZ links are provided in this blog !!

comments are wellcome/ even anonymous comments

Creative Commons License Search For Blogs, Submit Blogs, The Ultimate Blog Directory Clicky Web Analytics