StoreFashion.ro

Peste Noapte

Blog personal - Mihai Aruxandei Photoblog

Site optimizat pentru Google Chrome



Spalatorie ambulanta

Written by mv on 11/01/2010 02:20:00 AM

In Rusia Spalatoria vine la tine :)

russian_service_640_01

russian_service_640_03

 

russian_service_640_06

russian_service_640_08

Blog Widget by LinkWithin
Daca vrei sa primesti prin e-mail urmatoarele articole/postari, introdu adresa ta de email aici :
  1. 9 comments: Responses to “ Spalatorie ambulanta ”

  2. By Mobila copii on November 1, 2010 at 12:33 PM

    Excelent. Poate la multi le-ar prinde bine si in Romania:)

  3. By Marius on November 1, 2010 at 3:38 PM

    Foarte tare frate...si eu ma gandeam la o idee de afacere in Romania!

  4. By Piscine on November 3, 2010 at 10:44 AM

    Asa ar trebui sa faca si aici

  5. By telefoane dual sim on November 4, 2010 at 11:01 AM

    Din pacate la noi spalarea autoturismului pe domeniul public nu este permisa, altfel era o idee de afaceri traznet!

  6. By articole copii on November 5, 2010 at 1:17 PM

    Foarte tare. N`am mai vazut asa ceva, dar au avut o idee buna.

  7. By noni on November 9, 2010 at 5:50 PM

    foarte tare, insa cred ca e putin mai scumpa decat o spalatorie normala

  8. By Calor service on November 24, 2010 at 9:52 AM

    Nu mi se pare o idee stralucita, mai bine te duci frumos cu masina la spalatorie si ti-o curata cum trebuie. La spalatorie este spatiu amenajat special pentru asa ceva.

  9. By Pompe de apa on November 25, 2010 at 11:11 AM

    Daca iti vine acasa frizerul pentru catel de nu ar veni si spalatoria in parcare?

  10. By mocean on December 30, 2010 at 12:19 PM

    nu-mi vine sa cred :))) dar noi avem asta in varianta oldschool deja de multa vreme. juniorii de rromi care vin si-ti spala parbrizul cu forta la semafor nici nu au tarife atat de ridicate. ce sa mai zici...traiasca antreprenorii creativi ca mie imi fac zilele :D

Post a Comment

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.

Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The programs provided in this blog are freeware/shareware/trial software. NO TORRENT / WAREZ links are provided in this blog !!

comments are wellcome/ even anonymous comments

Creative Commons License Search For Blogs, Submit Blogs, The Ultimate Blog Directory Clicky Web Analytics