StoreFashion.ro

Peste Noapte

Blog personal - Mihai Aruxandei Photoblog

Site optimizat pentru Google Chrome



Saracul Myspace

Written by mv on 10/09/2010 07:34:00 AM

Primisi pe mail o notificare de la myspace. wow , mai exista ? Cine vrea sa ma mai adauge ?
“ verified account “ :)

image

Blog Widget by LinkWithin
Daca vrei sa primesti prin e-mail urmatoarele articole/postari, introdu adresa ta de email aici :
  1. 3 comments: Responses to “ Saracul Myspace ”

  2. By status on October 12, 2010 at 1:31 PM

    da..s-a dus perioada de faima a myspace-ului,acum toti au emigrat pe facebook...dar prevad ca va aparea o alta retea de socializare mult mai captivanta.

  3. By Infiintare PFA on October 23, 2010 at 1:54 PM

    Eu am si uitat de tot de ei, acuma ca citi articolul tau mi-am adus aminte de ei ..ce sa faci, au facut si ei bani la timpul lor..acuma gata:D.

  4. By Cristi on November 9, 2010 at 3:42 PM

    N-am avut cont pe myspace si acum nu cred ca mai are rost sa-mi fac...facebook e la putere :)

Post a Comment

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.

Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The programs provided in this blog are freeware/shareware/trial software. NO TORRENT / WAREZ links are provided in this blog !!

comments are wellcome/ even anonymous comments

Creative Commons License Search For Blogs, Submit Blogs, The Ultimate Blog Directory Clicky Web Analytics