StoreFashion.ro

Peste Noapte

Blog personal - Mihai Aruxandei Photoblog

Site optimizat pentru Google Chrome



Justin Bieber este un pedofil

Written by mv on 10/01/2010 02:07:00 AM

In spatele vedetei se ascunde un pedofil de 51 de ani.

Blog Widget by LinkWithin
Daca vrei sa primesti prin e-mail urmatoarele articole/postari, introdu adresa ta de email aici :
  1. 8 comments: Responses to “ Justin Bieber este un pedofil ”

  2. By articole copii on October 1, 2010 at 3:32 PM

    Sunt socat. Nu imi vine sa cred asa ceva. Ma mira si vocea lui. Cum poate fi asa la 51 de ani?

  3. By dawgama on October 2, 2010 at 5:38 AM

    era o gluma :)

  4. By Anonymous on October 6, 2010 at 9:05 PM

    fakeee

  5. By Anonymous on October 9, 2010 at 4:35 PM

    cea mai mare tampenie:))...
    sunt sigura k nu el canta...doar mimeaza..acel om de 51 de ani...
    oameni buni...Justin e doar un baiat de 16 ani...si atat...:))

  6. By Anonymous on October 16, 2010 at 11:45 PM

    Doamne ce tampenie toti cred ca Justin bieber este un barbat de 51 de ani :)) , chiar daca avea masca pe fata. Pe picioare , pe maini , pe tot corpul cum mai asi punea masca , eu am vazut o poza cu Justin in pantaloni scurti si in bustul gol si nu arata de loc ca un barbat de 51 de ani , Oameni buni trezitiva Justin bieber este doar un pust de 16 ani care a devenit vedeta!!!

  7. By Anonymous on November 3, 2010 at 9:26 PM

    deci nu imi vine sa cred dar zambetul lui justin e mult mai stralucitor edci nu are cum doar vrea sa ii strice reputatia lui justin:-j ce fraier ii dmne:|:-j

  8. By Anonymous on November 6, 2010 at 9:05 PM

    ma cac pe JUSTIN BEIBER trezitiva este un pedofil , nu vati dat seama ca totate melodiile lui is despre fete si dragoste: ceea ce inseamna ca i obsedat de fete: ASACA TARFLOR NU MAI MURITI DUPA EL SI REALIZATI CA I UN MOS CU PWL ZBARCITA

  9. By Andrada Cluj on November 17, 2011 at 1:48 AM

    Cum sa fie pedofil? El e un copil! :)) Si.. sa fim seriosi... el, pedofil? e in masura sa ii placa fetele mai mici decat el :)) Nu e ca si cum ar avea macar mai mult de 20 :D

Post a Comment

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.

Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The programs provided in this blog are freeware/shareware/trial software. NO TORRENT / WAREZ links are provided in this blog !!

comments are wellcome/ even anonymous comments

Creative Commons License Search For Blogs, Submit Blogs, The Ultimate Blog Directory Clicky Web Analytics