StoreFashion.ro

Peste Noapte

Blog personal - Mihai Aruxandei Photoblog

Site optimizat pentru Google Chrome



Iarna 2010-2011 va fi cea mai grea din ultimul mileniu

Written by mv on 10/13/2010 10:55:00 AM

Eperţii polonezi estimează că, în 2010-2011, Europa s-ar putea confrunta cu cea mai severă iarnă din ultimul mileniu, iar un prim motiv ar fi reducerea vitezei curentului nord-atlantic Gulfstream, care treptat-treptat nu mai încălzeşte bătrânul continent, transmite site-ul MigNews, citat de Agerpres.

blizzard-02-l (1)

Unii observatori apreciază că una din cauzele încetinirii Gulfstreamului ar fi avaria survenită la 22 aprilie la platforma petrolieră Deepwater Horizon, a companiei BP, în Golful Mexic.

Cu toate acestea, unii experţi internaţionali consideră că este prematur să se vorbească de o încetinire a Gulfstreamului. Anterior, oceanograful NASA Josh Willis a demonstrat că în ultimii 18 ani curentul oceanic a crescut în intensitate şi a devenit chiar mai cald.

via romania libera

Blog Widget by LinkWithin
Daca vrei sa primesti prin e-mail urmatoarele articole/postari, introdu adresa ta de email aici :
  1. 14 comments: Responses to “ Iarna 2010-2011 va fi cea mai grea din ultimul mileniu ”

  2. By health on October 13, 2010 at 9:30 PM

    ma cam sperie ideea pt ca nu mai sunt chiar la varsta copilariei cand ma bucuram de cum vedeam primii fulgi de nea si nu pricepeam de ce adultii nu simt acelasi lucru...
    sper doar ca polonezii sa se insele putin mai mult si sa avem o iarna normala, ba chiar lipsita de zapada.

  3. By Mobila copii on October 13, 2010 at 11:17 PM

    Am auzit de asta. Se pare ca vom avea iarna grea, ar trebui sa ne luam masuri de precautie.

  4. By Parchet masiv on October 14, 2010 at 12:30 AM

    Nici nu stii pe cine sa mai crezi, astia spun ca o sa fie cea mai grea iarna, ai nostri spun ca nu. Un lucru stiu sigur, iarna e anotimpul meu preferat.

  5. By articole copii on October 14, 2010 at 3:24 PM

    Eu cred ca de acum incolo fiecare iarna va fi mai greale ce cele precedente. Eu cred ca acest lucru se datoreaza poluarii stratului de ozon.

  6. By Infiintare Firma on October 23, 2010 at 1:52 PM

    Si eu cred ca de acuma incolo o sa avem ierni din ce in ce mai grele, bine nu neaparat cu foarte multa zapada, dar foarte racoroase.

  7. By Despre Jocuri on October 25, 2010 at 5:45 PM

    Se poate o iarna mai rea decat cea de anul trecut? Am iesit din iarna in aprilie si am inghetat ingrozitor, se poate mai rau?

    Distrugem planeta cu mana noastra.

  8. By jocuri cu motorete on October 26, 2010 at 4:23 PM

    Voi chiar credeti asta ? In media se spun multe,in fiecare an s-au spus multe,nu zic ca nu e posibil sa fie asa,dar eu cred totusi ca exagereaza,oricum cei care se ocupa cu izolari (polistiren)blocuri au avut comenzi la greu in ultima luna,cred ca ei au avut cel mai mult de castigat cu povestea asta :)

  9. By Boiler on November 2, 2010 at 11:51 AM

    "Chiar a devenit mai cald"

    Iata o noua sursa pentru incalzirea globala.

  10. By Cristi on November 10, 2010 at 9:32 AM

    Suntem aproape de mijlocul lui noiembrie si sunt peste 20 de grade e ceva anormal.

  11. By aloe on November 12, 2010 at 4:14 PM

    cine stie ce ne mai asteapta si anul asta....

  12. By Arzator motorina on November 25, 2010 at 4:01 PM

    Am auzit,dar daca e sa te iei dupa toamna asta frumoasa nu ai mai crede ca iarna va indrazni sa mai vina!

  13. By Generator abur on December 8, 2010 at 3:06 PM

    Speram sa nu avem o iarna foarte grea si sa treaca cat mai repede. Deocamdata vremea este buna, nu este frig.

  14. By Anonymous on December 12, 2010 at 11:04 AM

    VOI NICI MACAR NU STITI CE II O IARNA NORMALA! LA noi in tara inainte de 1970-1980, erau niste geruri si zapezi ca faceau bunici nostri tunele prin zapada de 1,5m si friguri de -15, si noi ne kkm pe noi la -5 -6?

    Va spun , aia ii o iarna NORMALA! Va spun asta din V-ul tarii,jud. Arad!

  15. By Anonymous on December 20, 2010 at 3:51 PM

    Este 20 decembrie afara zapada se topeste in arad sunt 3 grade Marti si miercuri o sa fie in jur de 5-13 grade.. asta numesc ei iarna grea? Si saptamana vitoare se face mai frig pana in -2 grade... POATE CEA MAI JALNICA IARNA DIN ULTIMUL MILENIU.

Post a Comment

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.

Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The programs provided in this blog are freeware/shareware/trial software. NO TORRENT / WAREZ links are provided in this blog !!

comments are wellcome/ even anonymous comments

Creative Commons License Search For Blogs, Submit Blogs, The Ultimate Blog Directory Clicky Web Analytics