StoreFashion.ro

Peste Noapte

Blog personal - Mihai Aruxandei Photoblog

Site optimizat pentru Google Chrome



Subtitrare The Other Guys

Written by mv on 9/07/2010 02:17:00 AM

Download Subtitrare

Cu : Will Ferrell, Mark Wahlberg, Dwayne Johnson

Blog Widget by LinkWithin
Daca vrei sa primesti prin e-mail urmatoarele articole/postari, introdu adresa ta de email aici :
  1. 2 comments: Responses to “ Subtitrare The Other Guys ”

  2. By Georgeta Pandeleanu - doctor proctolog on September 8, 2010 at 2:50 PM

    Nu știam că se pot găsi subtitrări pentru filme online. Interesant. O să intru mai des pe viitor pe bloguri, am ce afla nou. :)

  3. By Danut on November 26, 2010 at 10:25 AM

    Mi se pare interesant trailerul cred ca este un film care merita vizionat, o sa fac rost de el sa il vad si eu.

Post a Comment

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.

Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The programs provided in this blog are freeware/shareware/trial software. NO TORRENT / WAREZ links are provided in this blog !!

comments are wellcome/ even anonymous comments

Creative Commons License Search For Blogs, Submit Blogs, The Ultimate Blog Directory Clicky Web Analytics