StoreFashion.ro

Peste Noapte

Blog personal - Mihai Aruxandei Photoblog

Site optimizat pentru Google Chrome



Penisul gigant (7 poze)

Written by mv on 6/20/2010 02:42:00 AM

 

the_giant_penis_640_04

the_giant_penis_640_06

the_giant_penis_640_07

the_giant_penis_640_10

the_giant_penis_640_14

the_giant_penis_640_16

the_giant_penis_640_15

Blog Widget by LinkWithin
Daca vrei sa primesti prin e-mail urmatoarele articole/postari, introdu adresa ta de email aici :
  1. 6 comments: Responses to “ Penisul gigant (7 poze) ”

  2. By jocuri 2011 on June 22, 2010 at 2:50 PM

    Prea tare... unde se afla?

  3. By Avatare on June 25, 2010 at 1:18 PM

    Haha. Prea tare. Unde e asta?

  4. By happy on July 3, 2010 at 10:47 AM

    Felicitari, cred ca ai investit ceva timp si nervi in asta si multumesc! acum chiar ca nu te voi mai stresa cu mail-uri. :)
    Ma bag sa vad ceva filme gratis.

  5. By Coțofana on July 28, 2010 at 12:20 AM

    Hai, nu ne mai fierbe și zi-ne o dată unde e chestia pentru că încă nu mi-am planificat concediul de anul ăsta. :D

  6. By CaliVita on August 4, 2010 at 9:30 PM

    Adica cand treci podul e ca si cum ai fi ejaculat :D
    Nu imi dau seama cum e facut conturul, este din lumina sau vopsea

  7. By creare site web on August 16, 2010 at 6:44 PM

    Desenul ca desen, insa locul unde a fost facut este genial ales. Nici ca se putea mai bine.

Post a Comment

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.

Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The programs provided in this blog are freeware/shareware/trial software. NO TORRENT / WAREZ links are provided in this blog !!

comments are wellcome/ even anonymous comments

Creative Commons License Search For Blogs, Submit Blogs, The Ultimate Blog Directory Clicky Web Analytics