StoreFashion.ro

Peste Noapte

Blog personal - Mihai Aruxandei Photoblog

Site optimizat pentru Google Chrome



Funny stats

Written by mv on 3/01/2010 01:33:00 PM

Diferenta e urmatoarea, vizitatorii mei sunt de pe google (de cele mai multe ori ajunsi din geseala ) iar ai lui sunt adevarati (intra sa il citeasca )

 in oglinda :)


Blog Widget by LinkWithin
Daca vrei sa primesti prin e-mail urmatoarele articole/postari, introdu adresa ta de email aici :
  1. 6 comments: Responses to “ Funny stats ”

  2. By Neamtu' on March 1, 2010 at 2:05 PM

    Eu cred ca astia au pus o oglinda intre noi :))

  3. By InBonobo.com on March 5, 2010 at 1:06 AM

    ce te face sa crezi ca nu-i invers? :)

  4. By Camasi barbati on March 10, 2010 at 10:40 AM

    Ai mai verificat si in martie? Poate s-au inversat diagramele....

  5. By Anonymous on March 11, 2010 at 10:20 AM

    haaaa , 400 de vizitatori ...

  6. By Anonymous on March 11, 2010 at 10:21 AM

    tu ai 400 de viz =) ce jaf de blog ai plm si ala cu 100 .

  7. By dawgama on March 11, 2010 at 10:23 AM

    @anonim
    si tu cine esti de te lauzi asa de tare ?

Post a Comment

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.

Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The programs provided in this blog are freeware/shareware/trial software. NO TORRENT / WAREZ links are provided in this blog !!

comments are wellcome/ even anonymous comments

Creative Commons License Search For Blogs, Submit Blogs, The Ultimate Blog Directory Clicky Web Analytics