StoreFashion.ro

Peste Noapte

Blog personal - Mihai Aruxandei Photoblog

Site optimizat pentru Google Chrome



A murit Michael Jackson

Written by mv on 6/26/2009 09:29:00 PM

Michael_Jackson_by_PussycatJOEStarul pop Michael Jackson a murit vineri dimineaţa, ora României, după ce   a fost spitalizat la Los Angeles, în urma unui stop cardiac, informează presa internaţională.

Celebrul cântăreţ, care a devenit faimos încă de când era copil şi a încântat generaţii întregi cu muzica sa exuberantă şi mişcările sale de dans, a murit după ce a făcut un stop cardiac, fiind apoi transportat la un spital din Los Angeles, informează Reuters, citând Los Angeles Times. Jackson avea 50 de ani

Via mediafax

Nici nu i s-a racit coprpul bine , si deja au aparut si Bancuri si glume Michael_Jackson_Forever_by_Felsuscu Micheal Jackson .

  • Farrah Fawcett arrives at the pearly gates and Saint Peter Grants her one wish, so she thinks for a minute and says "I wish all the children in the world to be safe".
    The next day Micheal Jackson dies from heart attack.
  • Michael Jackson will be melted down into plastic, fitted into a new Playstation so kids still play with him
  • RIP (Really Important Pedofile?)
  • Oh suuure. Rich white lady dies of a heart attack and the media is all over it. What if this was a black man?
  • Apparently he died of food poisoning after eating a 9-year old wiener.
  • I wonder if they took him to Children’s Hospital…
  • Everyone hold your crotch for a moment of silence.
  • Since Michael Jackson’s 99% plastic it’s been decided that he’ll be recycled into Lego bricks. So children can play with him for a change.
  • Glad I didn’t die today. Too much competition.

via zoso

Blog Widget by LinkWithin
Daca vrei sa primesti prin e-mail urmatoarele articole/postari, introdu adresa ta de email aici :
  1. 17 comments: Responses to “ A murit Michael Jackson ”

  2. By dj nunta on June 28, 2009 at 10:30 PM

    cu siguranta a apus ce-a mai mare stea :| :(

  3. By Anonymous on June 29, 2009 at 10:08 PM

    bah mie mi-e mila si nu merita asa ceva pacat de el cand am aflat aproape am planas:(:((

  4. By Anonymous on June 29, 2009 at 10:11 PM

    pacat pacat era cea mai mare stea si nu as vrea sa il intreca nimeni nici macar madona:((
    ca sa zic aproape.....dak eram acolo....plangeam de nu ma mai opream

  5. By Anonymous on June 29, 2009 at 10:12 PM

    doamne fereste il adoram:((

  6. By Anonymous on June 29, 2009 at 10:13 PM

    sa aiba grija cel de sus de el

  7. By Anonymous on June 30, 2009 at 4:04 PM

    a murit nu pot pronunta acest cuvant el traieste si va trai intodeauna in sufletul meu ,in mintea mea.il iubesc atat de mult incat nu ma pot opri din plans de atata durere. michael era viata mea il iubesc de cand ma stiu si ma doare sa stiu ca nu va mai canta niciodata.moartea lui mi se pare un lucru ciudat ,am crezut ca intodeauna va trai iar acum nu mai vad nici o speranta in suflet pentru idolul meu.

  8. By Anonymous on July 1, 2009 at 2:01 PM

    cine o fost si asta ca eu nu am auzit niciodata.

  9. By Anonymous on July 1, 2009 at 2:44 PM

    datorita lui am invatat ce este muzica adevarata, am crescut pe muzica lui, am cantat versurile lui. Toata planeta este in doliu, dar el va ramane pt totdeauna in sufletele noastre.R.I.P. Michael Jackson...you ar the best

  10. By al3X on July 1, 2009 at 3:11 PM

    anonimu care nu a auzit nicodata de MJ,
    pe ce lume traiesti ?

  11. By Anonymous on July 1, 2009 at 3:18 PM

    nu pot sa spun ca mi-a fost idol, dar am crescut pe muzica lui si pot spune ca s-a schimbat ceva in viata mea

  12. By Anonymous on July 2, 2009 at 7:24 PM

    nu imi vine sa cred ca a murit asa tanar i a lasat in urma 2 copii frumosi....Dumnezeu sa te odihneasca in pace maichel

  13. By Anonymous on July 15, 2009 at 6:44 PM

    IMI PARE FOARTE RAU CA A MURIT REGELE POP CAND AM AUZIT CA A MURIT AM INCEPUT SA PLANG
    DUMNEZEU SA IL ODIHNEASCA PE ,,REGELE,, NOSTRU

  14. By Anonymous on July 15, 2009 at 6:46 PM

    NU IMI VINE SA CRED CA A MURIT SIA LASAT IN URMA GLORIA SI MAI ALES CEI 2 COPII AI SAI
    NICI ACUM NU POT SA MA OBISNUIESC CU IDEEA CA MICHAEL NU MAI ESTE

  15. By Anonymous on July 15, 2009 at 6:49 PM

    POATE CA MICHAEL NU MAI E DAR MUZICA LUI SI MISCARILE LUI DE DANS INCA MAI TRAIESC SI VOR MAI TRAII NOI IL STIM COPII NOSTRI IL VOR STII COPII COPIILOR NOSTRII IL VOR STII SI MICHAEL VA TRAII IN SUFLETELE NOASTRE PANA LA ADANCI BATRANETI!!

  16. By Andreea on July 27, 2009 at 11:05 PM

    Cam lugubru sa razi de asa ceva. Parerea mea.

  17. By Anonymous on October 19, 2009 at 11:40 AM

    JACKSON a fost cel mai bland om de pe pamant.Asa cred eu

  18. By CRISTIANA on February 12, 2010 at 8:46 PM

    NU POT SA SPUN CA O MICA PARTE DIN MINE ESTE GOALA PENTRU MICHAEL EU LAM CUNOSCUT FOARTE PUTIN SI TOTUSI... EL TRAIESTE IN MINE

Post a Comment

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.

Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The programs provided in this blog are freeware/shareware/trial software. NO TORRENT / WAREZ links are provided in this blog !!

comments are wellcome/ even anonymous comments

Creative Commons License Search For Blogs, Submit Blogs, The Ultimate Blog Directory Clicky Web Analytics