StoreFashion.ro

Peste Noapte

Blog personal - Mihai Aruxandei Photoblog

Site optimizat pentru Google Chrome



Cappy Grapefruit si Lychee

Written by mv on 5/28/2009 10:29:00 PM

Cei de la Coca-Cola in plina criza economica au mai nascocit o combinatie de chimicale care vrea sa aiba gust a “suc natural”. Am baut azi si are un gust super, dar ce e Lychee ?

Lychee (Litchi / Laichi)poza1
Este un fruct tropical, singurul membru al familiei Sapindaceae, intalnit mai ales in sudul Chinei, Vietnam, sudul Indoneziei, estul Filipinelor si Thailanda. Mai este numit si litchi sau laichi.
Arborele de lychee ajunge 15-20 m inaltime; are frunze lungi de 15-25 cm, cu 2-8 frunzisoare mai mici laterale, de 5-8 cm lungime. Florile sunt mici, de culoare alb-verzuie sau alb-galbena.
Fructul este o drupa de 3-4 cm lungime si 3 cm diametru. exteriorul este acoperit cu o coaja aspra, necomestibila, dar care se indeparteaza usor. Interiorul consta dintr-un strat carnos, alb si translucid, cu gust dulce, bogat in vitamina C, cu o textura cumva asemanatoara cu a strugurilor.
Centrul are o samanta ovala, de 2 cm lungime si 1-1,5 cm diametru, necomestibil (este chiar otravitor si trebuie indepartat).
Se comercializeaza proaspat sau conservat.

via Mark

Blog Widget by LinkWithin
Daca vrei sa primesti prin e-mail urmatoarele articole/postari, introdu adresa ta de email aici :
  1. 2 comments: Responses to “ Cappy Grapefruit si Lychee ”

  2. By Andreea on May 31, 2009 at 10:58 AM

    La suprafata zici ca e zmeura, inauntru zici ca e nuca de cocos cu maslnie.

    N-am mai auzit pana acum de acest fruct.

    Daca zici ca e bun, o sa incerc si eu sucul "natural". (NOT!)

  3. By Centrale electrice on June 14, 2012 at 10:45 AM

    Multumesc pentru informatii, le-am tot vazut la supermarket si am de gand sa le incerc si eu :D

Post a Comment

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.

Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The programs provided in this blog are freeware/shareware/trial software. NO TORRENT / WAREZ links are provided in this blog !!

comments are wellcome/ even anonymous comments

Creative Commons License Search For Blogs, Submit Blogs, The Ultimate Blog Directory Clicky Web Analytics