StoreFashion.ro

Peste Noapte

Blog personal - Mihai Aruxandei Photoblog

Site optimizat pentru Google Chrome



Cat de repede te indexeaxa google ?

Written by mv on 1/03/2009 05:24:00 PM

pai.. destul de repede …

Peste Noapte: Prison Break s04e17 & Prison Break s05e01
Sunt Mihai, si scriu despre ce ma intereseaza pe mine (filme, muzica si softuri)
pestenoapte.blogspot.com/2009/01/prison-break-s04e17-prison-break- s05e01.html - În urmă cu 3 ore - Pagini similare

Blog Widget by LinkWithin
Daca vrei sa primesti prin e-mail urmatoarele articole/postari, introdu adresa ta de email aici :
  1. 6 comments: Responses to “ Cat de repede te indexeaxa google ? ”

  2. By INconstantIN on January 3, 2009 at 7:11 PM

    You must be kidding me. 3 ore? Eu am avut indexări la 5 minute.

  3. By dawgama on January 3, 2009 at 7:55 PM

    luna trecuta ma indexa o data pe saptamana :(

  4. By PiticStyle on January 4, 2009 at 7:19 PM

    Recordul meu a fost 3 minute pe cuvinte cheie concurente si am sarit direct in prima pagina! Ideea e ca daca sti cum sa o faci esti indexat rapid!

  5. By sellerator on January 7, 2009 at 3:38 PM

    Eu am vazut si "In urma cu o ora" deci - foarte repede
    Doar la wordpress totusi... la altele peste 1 zi

  6. By Daniel Zamfir on January 27, 2011 at 11:41 PM

    Spune-mi un lucru, cand ai creat blogul la inceput tot la fel de repede te indexa? Eu mi-am facut un blog http://www.zilelenoastre.info tot de la blogger si am fost indexat abia dupa 2 zile, iar noile posturi apar abia dupa cateva ore bune, si astea cu greu gasite daca pun si numele site-ului la cautarea pe google. Sa fie o chestie de inceput?

  7. By dawgama on January 28, 2011 at 9:54 AM

    nu chiar asa de repede. a durat vreo 3 luni. cam pana am facut pr3.

Post a Comment

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.

Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The programs provided in this blog are freeware/shareware/trial software. NO TORRENT / WAREZ links are provided in this blog !!

comments are wellcome/ even anonymous comments

Creative Commons License Search For Blogs, Submit Blogs, The Ultimate Blog Directory Clicky Web Analytics