StoreFashion.ro

Peste Noapte

Blog personal - Mihai Aruxandei Photoblog

Site optimizat pentru Google Chrome



bye , neogen

Written by mv on 1/15/2009 08:18:00 AM

ok, azi e ziua mea, si neogen s-a gandit sa imi trimita un spam…intrebare : cum imi sterg contul de pe neogen ?   era extrem de complicat sa aiba un buton de stergere. doar se lauda ca sunt mari si tari si numaru 1 ...

Te rugam sa incluzi cererea privind stergerea, datele de identificare a contului (numele de utilizator si adresa de email cu care te-ai inregistrat) si sa indici in mesajul tau motivul pentru care vrei sa renunti la cont.

Blog Widget by LinkWithin
Daca vrei sa primesti prin e-mail urmatoarele articole/postari, introdu adresa ta de email aici :
  1. 3 comments: Responses to “ bye , neogen ”

  2. By Locuri de Vacanta on January 15, 2009 at 1:02 PM

    daca te intereseaza un link/banner exchange cu www.locuridevacanta.blogspot.com lasa-mi un comentariu pe blog sau adauga id-ul locuridevacanta. Multumesc

  3. By loto-premii on January 15, 2009 at 2:21 PM

    Concurs Loto-premii.com ! Premiul pus in joc de noi este un MP3 Player TEAC de 4 gb !!! Pt mai multe detalii http://loto-premii.com/concurs-loto-premii

  4. By Anonymous on September 24, 2010 at 6:26 PM

    Am o mare problema,unde trebuie sa apelez?la cine?nu aveti nici o rubrica de ajutor unde sa scriem ce se intimpla?sint pe neogen de anul trecut,iar de 3 zile nu mai pot intra nu imi mai accepta nici adresa nici parola...ce se intimpla ce site sinteti??vreau sa-mi sterg macar contul daca tot nu pot intra cum sa procedez?????Nu sinteti seriosi!

Post a Comment

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.

Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The programs provided in this blog are freeware/shareware/trial software. NO TORRENT / WAREZ links are provided in this blog !!

comments are wellcome/ even anonymous comments

Creative Commons License Search For Blogs, Submit Blogs, The Ultimate Blog Directory Clicky Web Analytics