StoreFashion.ro

Peste Noapte

Blog personal - Mihai Aruxandei Photoblog

Site optimizat pentru Google Chrome



A aparut Opera 10 Alpha 1

Written by mv on 12/04/2008 05:17:00 PM

browserul meu favorit a ajuns la o versiune cu  cifra rotunda….

  • Presto 2.2 Engine
  • Performance boost
  • 100/100 and pixel-perfect on the Acid3 test :))))))
  • Auto-update (in sfarsit)

Download: windows | mac | unix | ubuntu

opera acid 3

opera 10 aplha 1

timeline

Blog Widget by LinkWithin
Daca vrei sa primesti prin e-mail urmatoarele articole/postari, introdu adresa ta de email aici :
  1. 9 comments: Responses to “ A aparut Opera 10 Alpha 1 ”

  2. By un'A'mic on December 5, 2008 at 9:44 PM

    nu, n-a aparut, pentru ca Opera mea spune ca folosex ultima versiune disponibila,
    9.62. deci, pana nu ma contrazice ea...

  3. By dawgama on December 5, 2008 at 9:52 PM

    e alpha, nici la beta nu iti va spune mimic.

    pana apare versiunea finala mai este mult de asteptat.....

  4. By un'A'mic on December 5, 2008 at 11:25 PM

    pai stai sa ma lamuresc si eu... cand va aparea versiunea de upgrade? ca asa e obisnuit romanul :D

  5. By dawgama on December 5, 2008 at 11:45 PM

    @ un'A'mic
    am adaugat si un timeline

  6. By un'A'mic on December 6, 2008 at 2:28 PM

    uite, l-am luat, l-am instalat, opera rullez, in general, insa, la momentul asta, prefer sa nu testez 10.0 si sa merg in continuare cu al meu. m-a enervat ca trebuie export si poi import de bookmarks, dar mai ales ca wand-ul nu stie sa tina minte user:pass la toate cele 300 de forumuri pe care sunt inregistrat...

  7. By dawgama on December 6, 2008 at 5:27 PM

    partea cu wandul am patit-o si eu .....

    in folderul C:\Documents and Settings\userul tau\Application Data\Opera\Opera\profile\ vei gasi niste fisiere ....

    wand.dat ,
    cookies4.dat,
    search.ini,
    speeddial.ini,
    typed_history.xml.


    copie aceste fisiere in
    C:\Documents and Settings\userul tau\Application Data\Opera\Opera 10 Preview\profile\

  8. By un'A'mic on December 6, 2008 at 9:44 PM

    frumos... multzam fain de lamurire :)

  9. By Anonymous on January 31, 2009 at 7:25 PM

    AM TEST versiunea alpha 10 viteza este net superioara,va detrona incet si firefoxul.pana cand apare versiune beta mai raman cu opera 9.63.

  10. By Oleg on February 14, 2009 at 12:35 PM

    am trecut pe 10.00 - îmi place tot mai mult :)

Post a Comment

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.

Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The programs provided in this blog are freeware/shareware/trial software. NO TORRENT / WAREZ links are provided in this blog !!

comments are wellcome/ even anonymous comments

Creative Commons License Search For Blogs, Submit Blogs, The Ultimate Blog Directory Clicky Web Analytics