StoreFashion.ro

Peste Noapte

Blog personal - Mihai Aruxandei Photoblog

Site optimizat pentru Google Chrome



PAGINA OFICIALĂ A MUNICIPIULUI ROMAN

Written by mv on 11/20/2008 07:58:00 PM

PAGINA OFICIALĂ A MUNICIPIULUI ROMAN

 

eu stiu ca arata bine primaria cand ati facut siteul, dar intre timp au trecut vreo 10 ani

vreu sa vad si eu o harta noua de rezolutie mai mare

arata ca o pagina de net de prin anii 1995 toamna :) macar declaratiile de avere sunt publice. de acolo am aflat ca dna nusha chiriac(patroana hotteluilui roman si a hanului ancutei) castiga 72 mil lei vechi pe luna, am mai aflat ca dl dan arvatescu are un credit de 60 000 de euro la banc post , am mai observat ca dl gabriel luncanu ii lipseste declaratia de avere sau poate ii era rusine cu ea si a scos-o sa nu vada lumea cate datorii are si ca chianti a fost un proiect ratat , ops uitasem ca a demisionat… inca il mai vad cu masina de la chianti ..lol  

Blog Widget by LinkWithin
Daca vrei sa primesti prin e-mail urmatoarele articole/postari, introdu adresa ta de email aici :
  1. 0 comments: Responses to “ PAGINA OFICIALĂ A MUNICIPIULUI ROMAN ”

Post a Comment

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.

Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The programs provided in this blog are freeware/shareware/trial software. NO TORRENT / WAREZ links are provided in this blog !!

comments are wellcome/ even anonymous comments

Creative Commons License Search For Blogs, Submit Blogs, The Ultimate Blog Directory Clicky Web Analytics