StoreFashion.ro

Peste Noapte

Blog personal - Mihai Aruxandei Photoblog

Site optimizat pentru Google Chrome



vista vs xp

Written by mv on 10/12/2008 01:47:00 PM

za experiment iz over. gata am trecut pe xp (din nou…) A trecut 1 luna si 1 zi. Vista nu m-a dezamagit asa de tare (ma asteptam la mai rau). Probleme ? au fost..

  • 10 GB windows folder – un Winsxs folder de 7 gb. (7 gb de dlluri , hai lasa-ma)
  • UAC(user account control) – nu am avut nici o probleme cu el. l-am inchis imediat ce am instalat vista.
  • drivere. tunerul o lua in reluare, dar am acivat compablitate cu xp sp2 si totu a mers perfect. video, am o placa mai veche(mx400, 64mb) si nvidia nu are drivere pt ea si am ramas la drv de la microsoft
  • explorer. mi-a placut la nebunie. mi-ar place aaa ceva in xp(visplore)
  • instalari. nu a trb sa instalez tot felu de progeame gen instaler 3.0 net 3.0 s.a.m.d. pt ca erau instalate.
  • start search. am renuntat sa mai intru in all programs sa caut paint sau sa dau run msconfig . poti avea start search si in xp cu vistart.
  • performanta. de asta am renuntat. photoshopu si after effects mergeau oribil.

daca acum as avea un pc cu cel putin 2gb ram si o placa video peste 256 as pune vista nu m-as mai complica cu xp.

Blog Widget by LinkWithin
Daca vrei sa primesti prin e-mail urmatoarele articole/postari, introdu adresa ta de email aici :
  1. 1 comments: Responses to “ vista vs xp ”

  2. By Ndrey on October 15, 2008 at 10:04 AM

    performantele pc-ului meu, sunt peste cele recomandate, vista imi da nota 10, si cu toate astea nu il foloesesc. de ce? hdd-ul meu simte ca inebuneste cand intru in vista.. incepe si caraie si face ca toate alea. plus, ca imi ocupa foaaarte mult (13 gb), si consuma foaaarte multe resurse, si eu, in afara de niste efecte vizuale nu vad nimic in plus... a .. poate faptul ca jumate din programe nu imi ruleaza pentru ca nu recunosc vista..

Post a Comment

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.

Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The programs provided in this blog are freeware/shareware/trial software. NO TORRENT / WAREZ links are provided in this blog !!

comments are wellcome/ even anonymous comments

Creative Commons License Search For Blogs, Submit Blogs, The Ultimate Blog Directory Clicky Web Analytics