StoreFashion.ro

Peste Noapte

Blog personal - Mihai Aruxandei Photoblog

Site optimizat pentru Google Chrome



Wordpress

Written by mv on 12/28/2007 07:56:00 PM

Acum ca sunt multumit de progresele blogului meu, m-am decis sa trec pe wordpress, sa "copiez" tema blogului(nu stiu cum se face dar o sa invat), si sa imi iau un hosting + domeniu in lunile urmatoare.(pentru testare o sa imi iau un free hosting)

multumit



2,235 Visits
1,618 Absolute Unique Visitors
3,685 Pageviews

Blog Widget by LinkWithin
Daca vrei sa primesti prin e-mail urmatoarele articole/postari, introdu adresa ta de email aici :
  1. 5 comments: Responses to “ Wordpress ”

  2. By Adi on December 29, 2007 at 4:14 PM

    http://www.adi.lunaviteb.com/general/concurs-pentru-bloggeri/

  3. By Nocturnul/dawgama on December 29, 2007 at 5:41 PM

    Nu sunt genul de persoana care se inscrie in concursuri sau trimite mesaje "plz da-mi shi mie un domeniu !".

  4. By Cristi on December 30, 2007 at 4:40 AM

    felicitari (pt blog)! De cata vreme il ai si cui se datoreaza cresterea asta brusca de la sfarsitul anului? Frumoasa curba, la si mai sus! :)

  5. By Indelible Bonobo on December 30, 2007 at 5:00 AM

    felicitari pentru trafic!
    deci si tu consideri wp ca fiind o superioara?

  6. By Nocturnul/dawgama on December 30, 2007 at 7:34 AM

    @cristi
    online since 02.11.2007

    @Indelible Bonobo
    da !!!!

Post a Comment

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.

Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The programs provided in this blog are freeware/shareware/trial software. NO TORRENT / WAREZ links are provided in this blog !!

comments are wellcome/ even anonymous comments

Creative Commons License Search For Blogs, Submit Blogs, The Ultimate Blog Directory Clicky Web Analytics