StoreFashion.ro

Peste Noapte

Blog personal - Mihai Aruxandei Photoblog

Site optimizat pentru Google Chrome



Internetul de la ClickNet

Written by mv on 12/18/2007 01:52:00 PM

Aseara pe la ora 9.30 mi-a picat netul (sau linia DSL cum zicea ClickNetul).Nu ma deranja daca era ceva de moment. Pe la ora 1.00 si-a revenit netul pentru 30 secunde, apoi iar a picat toata noaptea(eu am stat treaz pana la 3.30).

Vreau sa stiu daca o sa mai am parte de asemenea incidente ?

mail trimis la ei

click

click2

Blog Widget by LinkWithin
Daca vrei sa primesti prin e-mail urmatoarele articole/postari, introdu adresa ta de email aici :
  1. 0 comments: Responses to “ Internetul de la ClickNet ”

Post a Comment

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.

Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The programs provided in this blog are freeware/shareware/trial software. NO TORRENT / WAREZ links are provided in this blog !!

comments are wellcome/ even anonymous comments

Creative Commons License Search For Blogs, Submit Blogs, The Ultimate Blog Directory Clicky Web Analytics