StoreFashion.ro

Peste Noapte

Blog personal - Mihai Aruxandei Photoblog

Site optimizat pentru Google Chrome



Ai nervi ? Decarca-te !

Written by mv on 12/25/2007 05:04:00 PM

Uneori chiar fac asta cu PC meu adevarat dar numai cu tastatura. Acu cateva luni am dat un pumn in carcasa(una scumpa)si pentru ca era din plastic s-a crapat; acum e lipita cu scotch. Imi cade mouse-ul  zilnic de pe masa si odata a cazut pe un pahar de sticla care era jos. Bineinteles ca paharul s-a spart, dar mouse-ul nu are nimic. ......  s.a.

Blog Widget by LinkWithin
Daca vrei sa primesti prin e-mail urmatoarele articole/postari, introdu adresa ta de email aici :
  1. 2 comments: Responses to “ Ai nervi ? Decarca-te ! ”

  2. By toddy on December 26, 2007 at 6:17 PM

    poi ce fel de carcasa scumpa din plastic, am si eu o carcasa scumpa dar are foarte putin plastic :)
    aaa, probabil ai nimerit plasticul :)
    Si imi mai venea uneori sa dau cu pumnul si dadeam, aveam intr-un timp un pc slabut si nu prea era obisnuit cu slowspeed, asa ca mai manca tastatura cate un pumn de-i sareau butoanele. In descurs de o saptamana apucam sa pun la loc toate butoanele. - Nu recomand

  3. By Nocturnul/dawgama on December 26, 2007 at 8:23 PM

    recomand o tastatura logitech(orice model)....nu sar butoanele !

Post a Comment

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.

Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The programs provided in this blog are freeware/shareware/trial software. NO TORRENT / WAREZ links are provided in this blog !!

comments are wellcome/ even anonymous comments

Creative Commons License Search For Blogs, Submit Blogs, The Ultimate Blog Directory Clicky Web Analytics